.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رییس ستاد انتخابات مازندران خبر داد ؛
آخرین وضعیت پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران
شمال نیوز: رییس ستاد انتخابات مازندران گفت: از ۹ حوزه انتخاباتی استان در پیش ثبت‌نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون ...
آخرین وضعیت پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران

شمال نیوز: رییس ستاد انتخابات مازندران گفت: ۶۴۳ نفر تاکنون از ۹ حوزه انتخاباتی استان در پیش ثبت‌نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کردند.

 

به گزارش شمال نیوز، روح الله سلگی روز جمعه در ستاد انتخابات مازندران در ساری بیان داشت: پیش ثبت نام انتخابات مجلس که از روز دوشنبه ۱۶ مرداد ماه آغاز شد به مدت یک هفته از هشت صبح تا ۱۸ عصر به صورت اینترنتی در سامانه جامع وزارت کشور انجام می شود.

وی گفت: ثبت نام کننده ها حداکثر ۷۵ سال و حداقل ۳۰ سال سن با مدرک کارشناسی ارشد و با بارگذاری عدم سوء پیشنبه در سامانه پیش ثبت نام را انجام دهند.

رییس ستاد انتخابات مازندران اظهار داشت: پیش ثبت نام انتخابات مجلس دوازدهم از سوی نامزدها یک امری ضروری است و افرادی که در این سامانه پیش ثبت نام انجام ندهند صلاحیت آنها تائید نمی شود.

سلگی اظهار داشت: یکی از فواید پیش ثبت نامی آن است که مهلت ۶۰ روزه بررسی صلاحیت ها از سوی هیات اجرایی و نظارت در دوره های قبل به ۱۳۴ روز در این دوره رسیده است.

وی با بیان اینکه با رعایت سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت انتخابات پرشوری برگزار خواهیم کرد و تحت هیچ شرایطی آخرت خود را برای دنیای افراد خراب نمی کنیم و امانت داری سرلوحه کار ما خواهد بود.

رییس ستاد انتخابات مازندران اضافه کرد: جمهوری اسلامی تبلور جمهوریت و اسلامیت است و انتخابات فرصتی برای مردم است تا افراد اصلح را وارد مجلس شورای اسلامی کند.


براساس اعلام ستاد انتخابات کشور، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود./ ایرنا

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.